Konvertera mera!
Gör fler besökare till kunder med vår konverteringsanalys
Att göra en konverteringsanalys är en av de mest lönsamma saker du kan göra med din butik. Med konvertering menas den andel av besökarna som faktiskt handlar i din butik. Har du 1000 besökare och 10 handlar är din konvertering 1%. Om du ökar din konvertering till 2 % så är det helt plötsligt 20 st som handlar och då har du dubblat dina intäkter förutsatt att kunderna spenderar lika mycket som tidigare. Ökar du då till hela 3 % så har du helt plötsligt 30 som handlar - och ja du ser själv! Att öka sin konvertering kan vara mycket, mycket lönsamt, så det är något alla e-handlare ständigt borde jobba med.
Förstå din verksamhet bättre med Analyser
Kodmyran har jobbat med e-handel sedan 2003, och vi har hjälpt många butiker att öka sin konvertering. När du köper en konverteringsanalys av oss så går vi igenom din butiks alla sidor och tittar på dem ur ett konverterings och användbarhetsperspektiv. När detta är gjort får du en analysrapport med åtgärder och tips på hur du kan förbättra din konvertering
Ola (PatronerOla) Fors
Långvarig erfarenhet från den Svenska e-handeln i olika roller. Tidigare har han bland annat jobbat som e-handelschef på Outnorth och som marknadschef inom Nordic Ecommerce Group, samt e-handelskonsult på Improove. Han kan också räknas som en av e-handelns pionjärer när han startade sin butik Patroner.se redan 1999
Katrin (Kodmyran) Lundgren
E-handlare sedan 2003 med egna Butiken SweCat, och plattformsleverantör sedan 2007 med Kodmyran. Katrin har jobbat med e-handel på många olika sätt genom åren, och delar gärna med sig av sin kunskap.