Utleverans - Tidsbesparande utleveransfunktioner!
Stor valfrihet av T/A system!
Kodmyran Commerce kan använda flera T/A-system på marknaden som t.ex. nShift, Shipmondo, Ingrid och Postnord Business Portal. Skicka mail med spårning vid utleverans Så snart ett paket levererats ut får kunden ett mail med kollinummer och trackinglänk. Kolliid sparas inne i butikens admin för snabbare kundservice om kunden har frågor om sin leverans.
Leveransbekräftelser även utan kolliid
Systemet har också stöd för att skicka vanliga icke spårbara brev för att meddela kunden att deras order är på gång, i de fall du skickar icke spårbart.
Stöd för avhämtning i butik
Om du har butik eller lagerbutik kan du låta kunderna hämta sina saker i butiken eller på lagret, och de får då ett mail när det är klart att hämta.
Aktiverar fakturor och debiterar kort automatiskt vid utleverans
Med Kodmyran Commerce behöver du aldrig gå in i betalleverantörernas gränssnitt och aktivera betalningar. Allt sådant görs direkt via vårt gränssnitt i samband med utleveransen. Betalleverantören får då en claim av pengarna. Inga extra knapptryckningar, allt går automatiskt och friktionsfritt.